پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 18 مهر 1391

دومین نشست ستاد مدینه به ریاست دکتر موسوی تشکیل شد.


به گزارش گروه خبری حج نیوز اعزامی به عربستان :دومین جلسه ستاد اجرایی مدینه منوره دوشنبه شب با حضور کلیه و به ریاست حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت تشکیل شد.
در این نشست ابتدا هریک از اعضا ستاد آخرین اقدامات و وضعیت حوزه مسئولیت خود را به اطلاع رساندند .سپس آقای دکتر موسوی رییس سازمان حج و زیارت ضمن تشکر از فعالیت های اعضا ستاد اظهار داشتند همکاران ستاد سعی کنند چنانچه هریک از زائران مشکل و درخواستی دارند نسبت به رفع آن با نظر مساعد اقدام کنند و در صورتیکه اسکان اجرای درخواست زائر اصلا" وجود ندارد حتما" پاسخ باتوجیه و دلایل لازم نسبت به علت عدم اجرای درخواست به زائر اعلام گردد.
دکتر موسوی رییس سازمان حج و زیارت،در ادامه اظهار داشت جهت افزایش سطح کیفیت خدمات سازمان به زوار و رفع مشکلات احتمالی آنان و استفاده از پیشنهادات اصلاحی شان امسال طرح نظرسنجی از برخی کاروان ها و زوار در حال انجام است که امیدواریم پس از کسب نظرات زوار عزیز بتوانیم در سال آینده نسبت به اجرایی کردن آن بخش از نظرات و پیشنهاداتی که امکان اجرا دارد اقدام گردد.
رییس سازمان حج وزیارت در پایان بر ضرورت توجه به نقش مدیریت تاکید و مسئولین ستادها خواستند نهایت همکاری را بارییس ستاد مدینه داشته باشند.

روتیتر